Gå til innhold

Hvem ser dere ned på?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nevn så mange dere vil;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg slutta med.

Skrevet

Røykere og overvektige.

 

Det vitner om mangel på impulskontroll og selvrespekt.

Skrevet

Det går ikke på navngitte personer, men heller personlige egenskaper. Jeg ser ned på blant annet folk som utnytter andre, folk som er voldelige og folk som dytter andre ned for å selv føle seg bedre!

Skrevet

Foreldre som mottar sosialstønd eller OS!!!

Skrevet

Liker ikke å innrømme at jeg ser ned på noen. Men f.eks. folk som banner mye, har gammel, slitt frisyre og snakker på en sløv måte... de gjør ikke noe godt inntrykk på meg.

Skrevet

Jeg er bare 1,57 høy, så er faktisk ikke ofte jeg kan se ned på noen. Ihvertfall ikke på de over 12 år.. hehe

Skrevet

Idioter, og dem er det dessverre mange av...

Skrevet

Jeg ser ikke ned på noen. Snarere tvert imot egentlig. Jeg er så lav at jeg ser opp på de aller fleste. ;)

 

Men bortsett fra det, så ser jeg seriøst ikke ned på noen som helst, for jeg synes det er en uting å dømme folk på den måten. Men om jeg skal nevne noe som helst i denne sammenhengen, så må det bli at jeg har mindre respekt for folk som føler behov for å heve seg selv over andre, uansett grunn.

Skrevet

Nav snyltere og sosial snyltere (snakker ikke om folk med sykdommer, annet enn i viljen). Rimi ansatte ol, folk som ser sluskette ut (råtne tenner, ustelt, uopdragne barn, feite++).. + folk som er utro

Skrevet

og familer som har mine dine og våre barn...æsj litt her og der bare liksom

Skrevet

Stort sett alle, siden jeg er 1.80 høy....

 

Men med tanke på at jeg jobber med de som har det verst i samfunnet, kan jeg vel ikke si at jeg har sånne holdninger som gjør at jeg ser ned på noen...

Skrevet

Skal prøve å være ærlig og ikke politisk korrekt

Trygda damer som snakker på en spesiell måte-foreksempel "jeg sa det ten jeg asså" men jeg syns de er veldig søte da

 

Foreldre som er skikkelige kjipe mot barna sine

 

GJERRIGE folk,æsj

 

Folk som er veldig dumme på skolen,som stryker på alt (vet det er stygt)

 

ustelte mennesker,fett hår og sjaskete klær

 

folk uten sosiale antenner og selvinnsikt

 

 

Men når dette er sagt,man skal være forsiktig med hva man tenker og sier om folk,karma kan komme og ta deg.Det vet jeg ALT om

Skrevet

07.53: er du dum? Hvordan kan du se ned på alenemødre? De er ikke en homogen gruppe.

Skrevet

ja jeg er dum og du sikkert alenemor

Skrevet

i følge statistikken er det stor sannsynlighet for at du og blir alenemor en gang. hååååååååper det :D

Skrevet

Jeg se ned på folk som dreper, folk som slår, folk som misbruker barn, folk som mishandler dyr, folk som stjeler, folk som lyver, folk som er utro og folk som ikke tar vare på barne sine og på dyrene sine

Skrevet

Det kommer jeg aldri til å bli da jeg har møtt mannen i mitt liv:) Og ikke tatt den første og beste jeg har kommet over. Jeg vet hva ekte kjærlighet er! Jeg ser forresten også ned på de som forlover seg når de er 16...typ de som er alenemødre i dag....

Skrevet

Hvorfor i alle dager ser du ned på de som jobber på Rimi?

Skrevet

På folk som tror de er noe bedre enn andre, som behandler andre som dritt

Skrevet

Og denne tråden minner mest om ett fjortis opprør

Skrevet

Sosialhjelpsmottakere, enslige forsørgere med os som hovedinntekt, med mindre de er under utdanning, overvektige, rusmisbrukere, Frp-velgere, de med mine-dine-våre barn.

 

Jeg forundrer meg over at noen ser ned på enkelte yrkesgrupper. Med tanke på at bare 2/3 av arbeidsstyrken er i jobb syns jeg vi skal applaudere alle som bidrar til selvforsørgelse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...