Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Hei. Lillesøsteren min på 11 år vil gjerne lese et dikt til begravelsen til bestefar. Noen som har noen ikke så alt for lange forslag å komme med? Må også forsåvidt passe at det er en 11 åring som sier det
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 "I himmelen er du hjemme" smile, le skjuler det ingen andre skal se tanker, ord tar lang tid før sorg gror sorg, glede hvem kan egentlig se det? tong, lett hvilken vei er rett? leve, dø dem rundt får blø dø, leve i himmelen sveve huske, glemme i himmelen er du hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå