Gå til innhold

Hvor i landet kommer folk fra? :)


knøttet<3

Anbefalte innlegg

Hvor kommer du fra, eller hvor bor du?:) moro å se om det er noen i nærheten av hverandre:) termindato og alder er også moro å se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fra og bor i Skien sammen med mannen min:) går på skole i Horten.. 22år og har termin 9.februar (foreløpig termin) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Bergen, er 22 år :) har foreløbig termin 12 februar :) skal på ul om ca 2,5 veka så får sjå om den blir forandra eller ikkje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei,

jeg bor i Bergen, er 35 år og har en sønn på (snart) 2 år og har nå termin med nr to 7.februar

hadde vært gøy om det er flere over 30 fra Bergen sør her :) gi lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg bor i Fetsund og er 24 år =) Venter vårt første barn med min samboer på 28 år =) Har termin ca 24 februar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei kommer fra bergen, bor i Sunnhordaland nå. Er 32 år, og venter første barn. Ultralyden er 8. September. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kira 1+1 underveis ♥

Kommer fra Bærum, men bor rett utenfor Drammen.

Er 33 år, venter barn nr 2.. har en datter fra før. Termin er ganske usikker (da to leger har sagt veldig forskjellige ting), men regner med at det er i midten av februar en gang. Får vel vite mer om ul om et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D Jeg er 33 år, kommer fra og bor på Hamar. Har en sønn på 2.9 år og får nr. to ca. 15.februar.

Skal til jordmor i dag og UL den 19. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg er 23 år, bor i Oslo med min kjære samboer på 28.

Venter vår første foreløpig 15 februar.

Venter spent på første ordinære UL 23 september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 23 år og kommer fra Bergen! Meg og samboeren min(23) venter vårt første barn foreløbig 10. Februar. Vi får vite opprinnelig termindato og kjønn på UL 13. September :) Kan nesten ikke vente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg kommer fra Porsgrunn og er 24 år. Har termin 29 januar da, så har bare snaket meg inn her for å se om det er folk fra Skien/Porsgrunn her med termin rundt samme sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...