Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Mitt barn har begynt i en barnehage med fem avdelinger. En av de ansatte på mitt barns avdeling har både jeg og min samboer et anstrengt forhold til. Hun er nemlig hans eks, og vi ble sammen raskt etter at han hadde brutt med henne og hun var ikke ferdig med ham. En periode etter at vi ble sammen ringte hun meg ned dag og natt og ga meg huden full fordi jeg hadde stjålet kjæresten hennes. Jeg måtte til slutt true henne med anmeldelse for å få slutt på terroriseringen. Nå er hun smørblid når vi kommer i barnehagen for å hente eller levere, og ovenfor de andre virker det som om hun later som hun ikke kjente noen av oss fra før. Hun spør om ting som både jeg og samboeren min vet at hun allerede vet. Jeg bestemte meg først for å la det passere, men opplever stadig når jeg kommer litt brått på dem når jeg henter at hun kjefter på barnet mitt (som er 1 år) for ikke å sitte stille eller sist (i dag) fordi han gråt. Hun ble skikkelig paff og så flau ut da hun så at jeg kom. Jeg sa også til henne da at "når han gråter så trenger han trøst for å bli trygg, ikke beskjed om å være stille". Hun svarte ikke, bare rodde seg bort og lot som om hun var opptatt med noe annet. Jeg tok med meg barnet ut, kledde på ham og gikk uten å si noe mer til henne. Jeg er rett og slett redd for at hun behandler barnet mitt dårlig pga historien med samboeren min. Burde jeg gi det mer tid, eller snakke med styrer og be om skifte av avdeling? (Det er en avdeling til med små barn)
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Du burde snakke med styrer OG bytte avdeling. Selv om dama har en historie med dere som foreldre så skal hun ikke under noen omstendigheter ta det ut på barnet og man skal ikke kjefte på små barn. Hun virker enten veldig uprofessjonell eller som en person som ikke er så god med barn (kanskje ikke rette jobben for henne?). Men ta det opp med styrer. Fortell hva som er skjedd og at dere på bakgrunn av dette ønsker å bytte avdeling. Det ville jeg gjort.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Hun er utdannet barne og ungdomsarbeider så det er klart hun vet at små barn ikke skal kjeftes på. En annen grunn til at jeg tror hun er ekstra bitter er at en av grunnene til at han gikk fra henne var hennes evige gnål om å få baby. Han sa til henne at han ikke ønsket seg barn, og så gikk det knapt et år før jeg ble planlagt gravid, så jeg tror det også stakk litt ekstra for henne. Det som er trist er at gutten min nå er innkjørt på avdelingen og han er allerede blitt veldig glad i et par av de andre damene som jobber der. Sånn sett kunne jeg tenke meg å be styreren flytte henne og ikke sønnen min... HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 Skjønner godt at du blir lei deg og sinna på vegne av gutten din. Du og barnet har ingenting med hva han har sagt eller ikke sagt til henne så hvorfor hun tar det ut på dere er helt bak mål! Snakk med styrer og se om dere ikke kan komme til en ordning. Legg frem saken og be om at hun flyttes på, om det er det du ønsker og som er best for barnet, og se hva styrer sier og mener om det. Ønsker dere god helg og lykke til! 20:08
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 Jeg ville ikke byttet avdeling dersom gutten din ser ut til å trives på den avdelingen! Jeg ville absolutt snakket med styrer, gjort henne/han oppmerksom på situasjonen med din samboers eks.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #6 Skrevet 26. august 2011 Jeg skal nok prøve å snakke med henne til uken ja. Takk for svar, og god helg til deg også! HI
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 Hei HI. Jeg ville så absolutt ordnet et møte med styrer og fått byttet avdeling. Jeg tørr ikke tenke på hva denne kjerringa kan finne på når hun er alene med gutten deres.. Tenker f.eks på å si stygge til til han, ta hardt nedi han, ja generelt sett være stygg med han. Åååh grøss... IKKE undervurder henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå