Gå til innhold

Hvordan få klær hvitere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noe hvitt som har blitt litt mørkere enn det var. Hvordan få klær hvitere, belter og osv. igjen?

Noen som har noen gode tips? kjærringråd?

Hadde vært fint om den hvite bhen kunne blitt like hvit som den en gang var da den var ny:P

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Jeg sprayer biotex på alt som trenger en liten "oppkvikker"! Tror kanskje det er min største kjærlighet. Til og med bunadskjorta som har gått i arv i 30 år ble hvit på ermene og i kragen igjen etter en runde med biotex og så i vaskemaskinen.

Vidundermiddel...har prøvd Vanish også, men ikke like fornøyd altså..hehe. Klarte å få en svær jordbærflekk på bunadskjorta, tenkte at min mor kom til å drepe meg (arveskjorte). Svigermor tipset meg om Biotex, og jeg falt pladask!

Skrevet

Vanish har en boks med noe vaskepulver som heter noe sånt som oxi action white eller noe slikt. En skje av den sammen med vaskepulveret er HELT VANVITTIG BRA!

Jeg hadde masse hvite klær som jeg hadde lagt bort fordi de så mer skitne enn hvite ut, men alt er tatt frem igjen nå som jeg har oppdaget vanishen.

Skrevet

Bruk pulveret som heter Biotex white.

Der det trengs kan du la de ligge i bløt noen timer med pulveret før du vasker med samme pulveret.

Kaffigule plagg har blitt hvite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...