Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Men er ung og alenemamma. Er så redd for at jeg aldri får et godt og langvarig forhold igjen, og er skikkelig misunnelig på venninnene mine som har barn på samme alder som mitt barn, og som sier de skal "kaste p-pillene" om et års tid. Tenker på veldig mye. Når jeg en gang får en ny kjæreste (som sikkert ikke er før om noen år), så vil jeg helst være sammen med han noen år før jeg får barn med han (se at forholdet holder), og da er barnet jeg allerede har nesten tenåring!! Jeg vil jo helst ha barn tette i alder, siden jeg selv har halvsøsken som er mye eldre enn meg (alltid følt meg som et enebarn). Er også sårt at barnet mitt aldri får helsøsken. Barnefar har sagt han kan "hjelpe meg", så jeg kan få helsøsken til barnet mitt. Men så drømmer jeg jo om et fantastisk familieliv med mann, flere barn og hus osv.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 ALT du skriver er som jeg skulle sagt det selv.. Jeg sto selv der med et barn fra før av - uten kjæreste. Har hatt lyst på flere barn helt siden jeg fikk første for nesten fire år siden. Sårt.... Har nå ny kjæreste, vi har vært sammen siden i våres. Jeg har nesten vasker for å skjule hvor ufattelig stort mitt ønske er for flere barn... og har jo ikke lyst å vente tusen år heller! Sukk.. det skal ikke være lett..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Ååå :/ Ja skjønner. Nå er du hvertfall sikret en kjæreste men hvor lenge føler du at du "må" være sammen med han før dere eventuelt får barn sammen? Det jeg er redd for er at jeg lager barn med en, for så at det blir slutt. Jeg skal IKKE ha 3 barn med 3 forskjellige fedre!! DET har jeg bestemt meg for. Så hvis jeg får et barn til med en mann, så skal det være siste mannen jeg lager barn med. (eventuelt lurer jeg han med på tredjemann etter det er slutt). 3-4 barn er ønsket mitt, ikke færre.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 Jeg å.. Vil ikke ha to barn med to forskjellige fedre engang... Desverre har jeg allerede "brukt opp" den ene sjansen føler jeg, da jeg ikke er sammen med bf.. Grr.. skulle ønske jeg kunne ha en kjernefamilie uten bonusbarn meg her og der! Hvor lenge jeg føler vi må være sammen... Tja... Jeg BURDE sikkert vært ferdig med utdannelsen min (er godt i gang), han BURDE sikkert ha bodd hos meg nå (flytter sammen i januar), vi BURDE sikkert vært sammen i fem år og vært gift, og vi BURDE sikkert meg det ene og det andre.. Men jeg er så babylysten, og det er han å.. (Vi har "offesielt" vært sammen i to og en halv måned, men har levd som kjærester siden tidlig i våres). Jeg er redd for folks kommentarer ja...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 Tenker helt det samme, vil også ha den kjernefamilien Tenker med grøss og gru på at kanskje eksen får seg ny dame og de får barn sammen! Og så får jeg og nye kjæresten min barn sammen. Blir jo DEN familien jeg skaper for barnet jeg allerede har, hehe Og jeg har bestemt meg for at jeg IKKE kan få en kjæreste som har barn fra før av. Fordi jeg da må forholde meg til hans eks og deres barn, min eks og hans nye dame og deres barn osv. Kompliserte greier Hehe, ja jeg gruer meg nesten til ny kjæreste jeg, fordi jeg er så redd for å bli gravid for fort, siden jeg allerede er skikkelig babysyk uten å ha kjæreste! Er nesten sånn at jeg vurderer å lage et barn til med eksen, men bare nesten.. vil jo heller håpe på å finne en bedre mann og leve lykkelig i alle mine dager med han Men hvor finner man seg egentlig kjæreste da? Jeg treffer knapt nye folk, skal være hjemmeværende ett år til, til barnet mitt er 2 år. Tenker at jeg kanskje er heldig å møte noen i jobbsammenheng, men et helt år er jo leeenge til Ellers må jeg finne en gjennom nett, men er så mange tullinger der!!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #6 Skrevet 26. august 2011 Jeg også har det sånn... ;-( Kanskje det får bli danmarks tur..?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 Da "bruker" jeg heller eksen Grunnen for at jeg ikke bruker han, er at jeg ikke vil være alenemor for flere. Jeg ønsker meg en rik mann, mange barn med bare han og et flott hus, herlig familieliv, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå