Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Sitter å ser nyhetene om sykehjemsplasser til de eldre...kjenner jeg brenner av "sinne" for hvordan man behandler de eldre i velferds Norge! Har mange andre ting jeg "brenner" for og...men denne skilte seg ut idag.. Hvilken sak brenner du mest for?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 For meg er det å få småkommunene sammen. Jeg han være innom 7 forskjellige kommuner på 1 time her i Rogaland. Det sier seg selv at flytter vi litt unna mister vi barnehageplass. Et problem storkommuner ikke har. Tror kommunene også har det bedre samme mht til skoleplass, helsetilbud, kollektivtilbud m.m.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 er ikke rasist på noen måter. Men jeg brenner faktisk for å trappe ned invandring .
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 Oppvekst og aldring, før dette er på stell DRITER jeg i om enkelte veier har grusdekke og rådhuset er gammelt. Vil ha maktskifte i kommunen, og gir min stemme til AP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå