oktober prins Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Jeg var på kontroll med legen idag.. Målte bt til 120/90.. Synes det er litt skummet jeg! Noen andre som ligger like høyt, uten at det er svangerskapsforgiftning? Fikk ny time om en uke for ny måling.. *krysser fingre for at det har gått ned til da* Går forresten i min 33. svangerskapsuke..
blopp2 Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Det er jo ikke høyt i det hele tatt!!! Du må ikke bekymre deg, sist hadde jeg 160/105,men da ble jeg sykemeldt og startet med medisn. Hadde nok blitt det før hadde de visst det var så høyt, men ikke alltid så lett å vite. Hadde ikke svangerskapsforgiftning da, så det må du ikke frykte-selv om det er forskjell fra person til person. Har denne gangen fått beskjed om at jeg må slå alarm om det er over 140/90. Så bare ta det rolig, blir du stresset nå så stiger det iallfall. Lykke til!!
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Hei mitt er 124/90, men vist du kjenne murringer eller annen form for mild smerte kan det forhøye det litt. Men det trenge heller ikke bety noen ting :-) nyt siste del før småen komme :-)
oktober prins Skrevet 26. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2011 Tusen takk for svar Er nok bare litt ekstra nervøs og bekymret for tiden Nå skal jeg slenge meg ned på sofaen å bare nyte ) Ha en fin kveld og lykke til dere også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå