Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Her går det som regel i en hestehale midt på bakhodet hver dag
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Når det er nyvasket liker jeg best å ha det løst for jeg har en så fin hårklipp :-) Men når det er dagsgammelt, så har jeg luggen festet opp med to spenner og resten av håret i hestehale.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 Løst, rent, børstet og uten produkter i. Slik går jeg daglig. Selv om det innebærer mye prim i håret, lugging og hårstrå som konstant må plukkes ut mellom babyfingre. Liker virkelig ikke å ha det oppsatt, og kunne aldri hatt kort hår. Grøsser ved tanken.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 Jeg liker best å ha det løst, men må ha det i strikk på jobb og siden jeg har fall er det ikke bare å ta ut strikken etter jobb. Da blir det ikke pent så må gå med strikk til jeg dusjer på kvelden. Har det løst i helgene.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #6 Skrevet 26. august 2011 Kan du ikke lage en løs flette på jobb da?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 Langt hår, som jeg til daglig setter opp med sånn klipe bak i nakken. Til fest kan jeg gjøre litt mer av håret jeg har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå