Gå til innhold

Kviser!!! AAAARGH!!


frk-fryd

Anbefalte innlegg

det må vel være noen andre som også¨plages med dette lite sjarmerende symptomet... har fullt av kviser på underkjeven, og jobber som gal med vask og smøring uten hell. nå forandrer huden seg i panne også:(

 

Si at det er noen andre enn meg som plages med dette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også.

Ser ut som en tenåring på hake og på undersiden (!) Du er ikke alene.

Max irriterende, og ganske så fælt.

 

Hormoner, hormoner.. X fingrene for at det gir seg litt etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Her popper kvisene ut både på haka og i panna... Og jeg har egentlig ganske fin hud til vanlig, bortsett fra en og annen mensen-kvise... Kjmepe-fustrerende. Synes det dukker opp nye kviser hver gang jeg ser meg i speilet. Håper dette roer seg ettehvert. Ikke noe gøy med trynet fullt av kviser... (Føler meg som en fjortis igjen nesten)

Jeg renser også huden morgen og kveld, og bruker gode kremer.

Er i uke 9+3 nå... Hvor langt er dere andre her på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kviser på nakken og skuldrene når jeg er gravid tydeligvis... Er 10+6 i dag, og det verste har gitt seg, virker det som.. men rundt uke 6 eller 7 var det ille... godt det ikke var lettkledd- vær! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 10+1 idag. synes det bare blir verre og verre... nå har jeg oppdaget smånupper på brystet også:( venter bare på at det skal bryte ut på ryggen.

 

Men tross alt godt å høre at man ikke er alene. kjenner nemlig ingen andre som har vært så plaget pga graviditet... så takk for svar, og la oss håpe det roer seg litt etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider