Gå til innhold

Kontantstøtta...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lett på Nav sine sider, men finner ikke ut det her..er det måneden før barnet fyller tre som er siste utbetaling, eller er det den måneden barnet har treårsdag? fikk i juli, tuppa blir tre nå i august, og kontantstøtta ligger ikke på mine utbetalinger.

 

Ingen krise for oss, men bare lurer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Plystrer litt mens jeg venter på svar*

Skrevet

Du får i tilsammen maks 23 mnd.

Skrevet

man får frem til mnd før 3årsdagen, så du skal ikke ha denne mnd.

Skrevet

Var egentlig det jeg trodde, men ble ikke helt klok på det :) Men takk for svar, begge to :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...