Gå til innhold

Skal, skal ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At DU eventuelt hadde sendt et brev til henne for å få ro i sjela, kunne jeg til en viss grad forstått, selv om jeg ikke tror det hadde gitt den responsen du ønsker.

Men at MANNEN DIN, som er den ansvarlige part her, også skal undertegne, synes jeg er helt borti natta. Det er jo rett og slett veikt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er jeg nok veldig uenig Hi. Kanskje dere kan skrive mailen - men ikke sende den... Det er ikke riktig av denne damen å bevisst gå inn for å ødelegge, men hun er da ikke gift , det er mannen din! Det er hans valg, hans utroskap, hans svik, og han som burde ta konsekvensene. Ikke ho... Virker som dere prøver å få dere selv til å føle dere bedre ved å legge skylden over på denne kvinnen, som om hun "lurte han inn i edderkoppnettet" hennes eller noe...

Sier ikke at det hun gjorde er riktig, men hva hjelper det dere at hun får en mail om hvor mye "hun" har ødelagt? Hvis dette er hennes personlighet og levemåte , tror du virkelig hun bryr seg? NEI, hun gjør ikke det.... Tror dere må bestemme dere for å komme over det eller ikke , og hvertfall innse at det er din mann som har trøkka i salaten her - ikke andre....

Skrevet

Synes også det er rimelig fjernt om mannen din skal signere, han er da den som har dritt på draget her. Det er da ikke ham hun har såret.

Skrevet

hvorfor tilby dseg? Er du seriøs? Er hun skyldig ford hun tilbyr mannen din sex - og han godtar? Du lager jo unnskyldninger for han , og legger skylden over på ho ... Det blir jo helt feil!!

Skrevet

Hva hun gjør med andres menn i fremtiden r ikke ditt problem. Jeg stoler på at mannen min har verdighet og respekt nok for meg til å motstå kvinner som "byr seg frem" for han jeg. Og gjør han ikke det - vel da vet han hvor døra er...

Skrevet

Hadde dette vært en manneforum hadde alt vært mye enklere ;)

"Dra dit, og grisebank fyren, så er det ute av systemet", om kona hadde hatt en elsker. he he he

Skrevet

Oioioi, så de stakkars mennene får "psykiske konsekvenser" av å ukritisk hoppe i høyet med første og beste dame som byr seg? Ja, stakkars dem...

Det er noe som heter nei også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...