Gå til innhold

Nav er noen fitter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakk om å ha lyst å gjøre ting vansklig for folk!

Glad dette er mitt siste barn, for de vil jeg aldri ha noe med å gjøre igjen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja visst, men det er nå kuker der også??

Skrevet

Godt å se at du ikke har planer om å trenge sykepenger, uføretrygd, dagpenger osv osv resten av livet;-)

Skrevet

Jeg håper det er få som har spesielle planer om det, når man har helsa i behold..

HI

Skrevet

De færreste har vel planer om det, HI, men likevel er halve norge mottakere av stønader av en eller annen form fra NAV.

Skrevet

Lurer på om jeg er veldig heldig, eller om det er bare de som har dårlige erfaringer med nav som kommer med meningene sine.

Jeg har fire barn, ene er handikappet så vi er selvfølgelig innunder nav pga hennes problemer. Selv er jeg kronisk syk og selv om jeg er i full jobb har jeg et par langtidssykemeldinger bak meg.

Har opplevd en gang at en utbetaling var for sen, men ellers ikke noen problemer. Hyggelige imøtekommende mennesker som gjør sitt beste for at ting skal ordne seg og det har de alltid gjort.

Mannen min mistet jobben under finanskrisa og valgte da å starte for seg selv istedenfor å gå arbeidsledig, også han har bare positive ting å si om nav. Han fikke masse hjelp og støtte, gode råd og økonomisk støtte første halvåret med ny bedrift.

Skjønner ikke hvor dere finner disse "udugelige" navansatte hen jeg? Kan det ha noe med hvordan dere møter nav å gjøre tro?

Skrevet

Du virker veldig reflektert hi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...