Gå til innhold

nav altså

Anbefalte innlegg

Skrevet

ringte nav for å høre om jeg kunne søke 1 års utvidelse av os siden jeg har ett år igjen på utdannelsen min, er alene og har barn på 3 år.

jeg hadde rett på det. så bare la hun på uten at jeg eller hun sa hadet. jeg som hadde tenkt å spørre hvor lang behandlingstid det vil ta. og satt sikkert 30 min i ventekø på å komme frem...

noen som vet behandlingstid? :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så frekt å bare legge på slik uten å spørre om du lurte på noe mer eller i det MINSTE si hade! Jeg vet dessverre ikke behandlingstid..skjønner at det ikke frister å ringe på nytt hvis du satt en halvtime i kø, men jeg ville ringt på nytt en annen dag eller et annet tidspunkt og håpet å møtt på en annen person. Det er antagelig ikke så mye kø på andre tidspunkter kanskje?

Skrevet

Kommer ann på hvor mye de har "på disken" når du søker det.. Her tok det 1,5 mnd, på starten av sommerferien.

Skrevet

takk for svar. ja, får vel ringe igjen. det stenger kl 15. jeg som hadde skoleoppgave å gjøre. jaja. :P

Skrevet

Jeg søkte i begynnelsen av august og har fått vedtak nå. Får det utbetalt sammen med septemberutbetalingen :) MEN, det er første gang det har gått så fort.. I fjor fikk jeg ikke før langt ut i november...

Skrevet

Du har ikke vurdert muligheten for at dere kanskje ble brutt? Nei, siden det er Nav må det jo være en bithc som bare la på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...