Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare 10% rabatt med Autopass?

Ikke mulig å klare mer?

Er Fjellinjen noe annet en E6 Gardermoen - Kolomoen?

Jeg synest nettsidene er bare rotete!

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Med autopass-avtale suser du gjennom alle bompengeringene på E6, E18 og lokalt i Oslo-Bærum. Litt rabatt er bedre enn ingen rabatt.

Skrevet

Det varigjerer på hvor du har avtale og ofte på hvor mye du betaler.

-Her i trondheim får man 20% (tror jeg) på de fleste, noen får man ikke rabatt på, og en bom får man 50%på om man betaler 7000kr i forskudd (og bra er det for den koster 30kr hver vei).

Skrevet

Man får rabatt i det bomselskapet man har avtale med. Her i Bergen kan man velge 30% eller 40% rabattavtale, det kommer an på hvilke forskudd man ønsker og betale inn. Har man en nasjonal autopass avtale kan man kjøre i alle autopass anlegg.

Det er også noen autopass stasjoner man får rabatt i når man har en gyldig brikke i bilen. Eksempel på svinesund broen, der får man alltid 13% rabatt hvis man har brikke.

Skrevet

og fjellinjen og E6 gardemoen er to forskjellige bomanlegg, men de drifes vel av samme anlegg Vegamot tror jeg.

Skrevet

Vi har to forskjellige bomselskaper vi kjører gjennom rundt oss, vi har valgt den vi får mest rabatt hos. Vi får 50%rabatt på den som er lengst unna oss. Den som er nermest og vi kjører oftes gjennom har ikke noe rabatt selv om en har brikke. Denne koster bare 10kr, så det er vel derfor det ikke er noe rabatt kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...