Gå til innhold

Fødeplass på Ahus


FruaR

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som har fått plass?

Jeg har og den ordinære ultralyden 5. oktober.

 

Søkte egetnlig plass på Ullevål, men tydeligvis fullt. Men jeg er fornøyd med Ahus og hører bare gode ord om den nye fødeavdelingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også føde på Ahu og skal selv på ul 5 oktober!!!

 

fødte på Ahus sist, men det var på gamle Ahus.,. var veldig fornøyd da;) For å være ærlig var jeg veldig skeptisk til å føde der denne gangen, da jeg har noen bekjente som opplevde noe tragisk der for litt siden. men tenker at det kan skje hvor som helst. bor kun et stenkast unna. så er greit med tanke på besøk fra søsken osv.¨

 

blir artig å se forskjellen fra da til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :)

Har ikke fått time selv enda, men skal føde på ahus. Gjorde det med første også, gamle ahus, har jobbet litt på nye og vært noen dager på føden der! Blirr veldig mye finere, så gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

Jeg har også time til ordinær ul den 5 oktober og har fått fødeplass. Jeg har født 2 barn på "gamle" ahus og var stort sett fornøyd. Denne gangen blir det keisersnitt og det var vurdert rikshospitalet , men de sier at ahus har like god kompetanse, så jeg velger å være der. Blir spennende dette fremover:).

 

god klem til dere alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått plass på Ahus og ul 24 oktober:D Men er ikke sikkert vi blir boende i akershus til knøttet har kommet så må søke andre plasser også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått fødeplass på Ahus, og skal til ordinær ultralyd 13.oktober. Kommer til å være i uke 20 da. Hvilken uke er dere i når dere skal til ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kommer til å være i uke 19.... gøy å se at det er fler av oss som føder på Ahus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på Ahus :-) Det var veldig deilig å få plass der da vi kommer til å bo så nærme.

 

Ultralyd 31. oktober, og da er vi akkurat 19 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...