Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Spiser du en del sjokolade, kutt ut sjokoladen og mye er gjort.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Fortest mulig ned og ende opp 5 kilo tyngre enn du er nå eller fortest mulig og bli der? "Alle" klarer å gå raskt ned med å spise minimalt og trene masse, men de færreste klarer å ungå å gå opp igjen da. Bruker du god til og ikke går ned mer enn maks 0,5 kg pr uke er sjansen for å holde vekten enormt mye større.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 Spise mindre, spise sunnere, drikke vann, ikke røre sukker, holde seg unna fint brød og trene. Det er mitt beste tips. Orker du ikke fortjener du ikke miste de ti kiloene likevel.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 Spis minimalt og tren masse er mitt tips til å gå ned 10 kilo fortest mulig.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #6 Skrevet 26. august 2011 noka shake går kjapt..men ment som en overgang til normalt kosthold. Jeg har gått ned 20 kg på 5 mnd..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 11:12 Hvor mange måltider byttet du ut med shaker, og hva slags annen mat spiser du? hi
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #8 Skrevet 26. august 2011 Overraskende... Eneste svaret hl svarer på er der hun får tips om shake.. Kjappe løsninger er sjelden best. Du vil nok gå ned, men kiloene kommer sigende på hvis du ikke legger om livsstilen. Trene og spise sunnere/mindre er det eneste som fungerer i lengden. Vet om mange som har fått god hjelp av et Grete Roedekurs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå