Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Hva slags dyr har dere, og hvilke positive/negative sider opplever dere når det gjelder å ha dyr mens man har barn?
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Hund hest og katt. Går stort sett fint. Største prob er røyting, og matstjeling fra hunden...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Har en katt. Negative er at kattemat og kattedo får ikke stå i fred og må fjernes. Positive er jo at ungen forhåpentligvis lærer respekt for dyrene og får et godt og nært forhold til katten.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 Har katt. Positivt: Han er veldig snill, holder seg hjemme og rundt huset, klarer seg mye selv, er et lite vesen som gir mye kjærlighet og glede, datteren min elsker å ha katt, han er sevstendig og er en god pus. Og så har jeg kastrert ham så kan pisser ikke eller markerer over det hele. Jeg kan ikke se noe negativt med katten. Har hatt ham i snart 7 år og han er den beste pusen i hele verden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå