Gå til innhold

Sliter med samboere fortid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 6 år mellom samboer og hans eks, mor til hans barn, dette er jo en vanlig aldersforskjell, men det jeg sliter litt med å bli fortrolig med med er at hun bare var en 15-16 år da de ble sammen..jeg synes det er ekkelt å tenke på at hun bare var ei jente, knapt kjønns isen, og at han ikke hadde noe sperre på det. Han sier selv at han angrer mye, og at han har forandret seg veldig mye( han er 33 nå) og ikke kan identifisere seg med den han var da.. Men jeg synes det fremdeles er på kanten, men vil helst ikke tenke på det.. Jeg elsker han virkelig, og vil ikke ha noen annen.. Flere som har menn som har vært med noen som var skikkelig unge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At en gutt på 22 blir sammen med ei på 16 er vel ikke så veldig unormalt? Guttene kan være ganske umodne og barnslige lenge og kanskje passe best sammen med ei som er en del yngre og dermed på samme nivå ;)

Ville ikke hengt meg så mye opp i det. Jeg var selv sammen med menn som var ganske mye eldre enn meg da jeg var i slutten av tenårene..

Skrevet

Du har selvfølgelig rett, jeg vet det.. Jeg er vel bare redd for at han synes jeg er vid og ekkel, etter 3 unger, når han har erfaring fra noen som såvidt har fått pupper.. Han hevder han aldri har hatt det bedre seksuelt, enn han har med meg, men tre unger setter jo sine spor!! Usj, dumme tanker! Takk for svar:)

Skrevet

Jeg var sammen med en på 20 da jeg var 15. Det varte i 4 år. Husk at vi jenter blir fortere voksne enn menn, da vi kommer i puberteten et par år tidligere.

En 22 år gammel "mann" er vanligvis ikke like voksen som en 22 år gammel kvinne..

Skrevet

Altså, hadde en 22 år gamme kvinne vært sammen med en gutt på 16, hadde det grenset til overgrep syns jeg... Han har så vidt kommet i puberteten, og hun har vært det i 10 år..

10.08

Skrevet

Du bare syns det høres rart ut nå, jeg syns selv det er rart å se på 15-16 åringer i dag, og se hvor små de er, og hva jeg gjorde i den alderen.. Men husk at selv om samboeren din var voksen i den tid, var han langt fra så voksen som han er i dag, 33 år gammel.

Må også komme med et eksempel.. En eks av meg fortalte at da han var 18, hadde han sex med ei på 40! Det var hun som hadde tat initiativet og forført han osv... Men sånt blir jeg kvalm av altså! Greit, han var ung, men hadd elit problemer med tanken på det og jeg...

Skrevet

Ja mulig det bare er rart nå, og jeg kjente ikke han da, mulig han var umoden.. Men blir bare litt kvalm, når jeg tenker på at min venninnes datter er like gammel som hun eksempel hans var da, og hun er i mine øyne bare barnet! huff fortiden kan man ikke endre, må bare prøve å bli kvitt tankene, for jeg blir sånn små kvalm av tanken på dette, og han fortjener ikke det, han er bare god og snill mot meg! HI

Skrevet

Hvis du er ferdig med å få barn, kan du kanskje ta en operasjon for å stramme opp litt? Men hvis mannen din ikke klager, kan det vel ikke være nødvendig.

Skrevet

Du er veldig rar.

Dette handler ikke om hennes alder, men din mangel på selvtillit og tro på partneren din. Dette bør du jobbe med.

Skrevet

Dette må du bare komme deg over. Hvorfor går du og tenker på om du er bra nok i senga, og henger deg opp i at eksen var 16 når dem ble sammen?

Han hadde ikke giddet å være sammen med deg og dine 3 barn hvis han ikke elsket deg. Du kommer til å miste han hvis du ikke skjerper tankegangen din. Strengt,men sant.

Enten må du bare glemme hele greia og slutte å tenke på slike ting. LEttere sagt enn gjort? Skaff deg en psykolog. Ikke plag mannen med disse tankene hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...