Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Ble veldig overrasket når jeg så at min 1.klassing har 2 timer gym annen hver uke. Alt for lite etter min mening.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 1 time hver uke, + røris 4ganger i uka
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Oi! ja det var lite!! Her har de 3 timer i uka! Pluss uteaktivitet! Syns det er viktig de har mye gym! Altfor mange stillesittende barn rundt omkring!
TøffiTrynet☠ Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 Her har de 1 time i uka med gym, og 1 dag med uteskole. Da går de lang tur, og rører på seg hele dagen. Fornøyd med det!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 En time gym og en turdag i uka. Turdagen er de ute i fire timer og gymtimen har de enten i gymsal eller ute på fotballbanen (leker stiv heks o.l.). Dette var i fjor da, nå går han i 2.klasse og har 1 time svømming og en turdag i uka, i år varer turdagen i tre timer. To timer undervisning først også ut i skogen, opp i trærne resten av skoledagen. Enig i at gym er kjempeviktig. Her er de i tillegg i gymsalen hver eneste dag med SFO.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #6 Skrevet 26. august 2011 Her har de gym 2 timer i uken (en dobbeltime) De har også en turdag i uken pluss at de har en turdag i uken på SFO. Der har de også valgfri gym 2 timer i uken og ballspill 2 timer i uken.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 1 time gym pr. uke og en dag uteskole pr. uke, hver 3. tirsdag har de svømming og jeg synes det er helt greit.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #8 Skrevet 26. august 2011 Her har de 1 time gym hver uke + en turdag. Da er barna på tur hele dagen, og jeg er kjempefornøyd med det. De har også 1 time spisefri hver dag hvor de voksne er flink til å finne på aktiviteter sammen med barna som f.eks sisten, rødt lys, stiv heks, slåball osv. Så minstemor er rimelig sliten når hun kommer hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå