Gå til innhold

Ingen fødsler enda??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er vi jo helt på tampen av august, og det nærmer seg vår måned jenter!!! Gleder meg så utrolig mye!! Men er det virkelig ingen fødsler? Jeg er klar som et egg, men lillemann er desverre ikke enig. 2 uker til termin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingne fødsel her i allefall.. desverre.. må nok vente.. Har termin om 8 dager. Kroppen er kjempesliten og tung med masse vann i så håpe noe skjer snart.. Babyen var ikke festet i går på kontroll så det er vell en stund til noe skjer hos meg...

 

Er utrolig spent på hva man skal kjenne etter når noe skjer.. hvordan rier føles ut som.. når man skal begynne å telle de osv..

Er førstegangsfødene så alt er nytt :)

Lykke til alle septmager.. det er snart vår tur ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

ingen fødsel på gang her heller, 6 dager til termin. Hodet er festet, og frøkena har lagt med hodet ned siden uke 18.

 

Til deg pregnito: hodet behøver ikke å være festet før man går i fødsel :)

 

Er også 1.gangs, så har ingen peiling på hva som kommer - kanskje er det like greit? :) Hehe..

 

Lykke til alle septembermager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var godt å høre.. har lest noe om det.. om vannet går og ikke hodet er festet skal man ligge flatt...hmm..?

 

ja, er vell best vi ikke vet hva som kommer ;) er kjempespent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 dager igjen :) og ingen tegn til fødsel... har bare hatt endel menssmerter i mage/rygg og endel kynnere :) Håper snart vi får treffe gullet imagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer "menssmerter" her og innimellom, men ingenting med no or gli tak:/ 15 dager til termin nå. Første fødsel var jeg veldig usikker om det var rier eller ikke når det startet. Ringte føden og sa jeg trodde kanskje jeg hadde rier, fikk da beskjed om at hvis jeg bare trodde det så var det ikke rier, man vet det er rier når man får det sa dem til meg. Dog det var rier jeg hadde, men hvordan i all verden skulle jeg som førstegangsfødende vite hvordan det var? Men kjente at noe var på gang såklart! Gleder meg nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei jenter:-)

Her er det hele 29 dager til termin, men pga diverse komplikasjoner er det stor sannsynlighet at min lille skatt blir hentet ut med keisersnitt allerede neste uke.. Så det kan spøke for at h*n blir august-baby og ikke september-baby. :-O

 

Så vi må nok belage oss på noen uker på sykehuset, samt en pitte liten baby..

 

Skummelt, men ÅH som jeg gleder meg til å møte skatten <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Termin 2 sept. Men fødte en skjønn gutt i går (30.08.11). Det blei en kjapp og flott fødsel :-)

 

I tillegg klarte jeg fristen for barnehage som er 01.sept. Så jeg er temmelig fornøyd nå ja.

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...