Gå til innhold

Vakna med kynnere och mens smärtor...igen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff blir bara så trött på alla falska alarm kroppen ger hela tiden.. Varför ska det vara så smärtsamt hela tiden. Nu vakna jag (igen) med mens smärtor och kynnere som är plågsamt onda. Inte rier men så pass att jag vaknar av de. 18 dagar igen idag och det är ju inte konstigt att man blir driiit lei när det ska vara så masete hela tiden :(

Sorry dagens klago inlägg från mig!

God morgon by the way :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff detta blev till väldigt oregelmässiga kynnere. Bara jag reser mig upp så blir magen precis stenhård och smärtorna kommer..

Från att jag satt ner till jag hade 2 ordentliga tag var det 8 min mellan och varade över 1 min.

Jag hoppas verkligen inte detta ger sig för jag blir så trött på falska alarm...

Födestöv - någon??

Skrevet

Uff, høres kjedelig ut :/

Har selv 5 dager til termin, men har verken kjent kynnere (noen gang) eller menssmerter..(uten at jeg har hatt mensen da,så klart :P) Så ser ikke ut som denne babyen har lyst ut..

Sender fødestøv :)) Og krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Føler med deg. Jeg har hatt vondter av og på i hele natt og håpet virkelig at det skulle ta seg opp til noe ordentlig. Men her våkna jeg da hjemme i egen seng og ingen baby. Arg. Med forrige mann hadde jeg ingen sånne vondter før dagen når fødselen startet. Begynte først etter at vannet gikk da. Lurer på hvor mange 'lurenetter' jeg skal gjennom før noe skjer jeg. Termin idag i alle fall.

Skrevet

Tog mig en låååång varm dusch för att se om det dämpa sig...och det gjorde det. Blir sååå lei!

Var på kontroll på Föden igår och hon est gutten i magen till 3300 nu... Så han kan gärna komma!!! :)

Skrevet

Huff, er ikke noe gøy med disse falske alarmene altså.. satt selv oppe ei stund natt til igår og hadde REGELMESSIGE tak i mage/rygg i over 2 timer:((( hadde bare lyst å grine når de gav seg!

Jaja,får bare håpe de gjorde noe nyttig for seg..

Skrevet

Vilka skit ungar vi har!! :0)

Skrevet

off stakkars!! får tenke at disse maseriene gjør nytte for seg og du får en enkel fødsel ;-) Bare promper gutten din ut ;-) Noe posetivt må komme ut av alle disse vondtene tenker jeg! Var våken i 2,5 time i natt pga menssmerter...men ingen kynnere...grrr...

Skrevet

Hei å H!!

Det er kjedelig med falsk alarm :( Forstår godt du blir lei, og mange som har det slik om dagen ser jeg.

Skrevet

Forstår din frstrasjon - vært på og av i noen uker her også. 6 dager til termin :/ men som flere skriver noe må da disse vondtene gjøre!! Lykke til og ha en fin helg allesammen!!

Skrevet

Stemmer det at masse maserier vil gi en lettere fødsel? Da bør iallefall min fødsel gå som en drøm..:)

Skrevet

Min med! haha! Men så heldig tror jag inte jag är.

Börja med maserier sist också och blev igång satt dagen efter - höll på till dagen efter det............så jag bara förbereder mig på det värsta jag! Och vill göra allt för att undgå att bli igång satt denna gången.

Är som en jungfru denna dama, helt omogen... (skrattar högt...)

Skrevet

Tenker min gutt kommer i helgen:) Da har vi ikke barnevakt, typisk at det skjer da:)

Drømte forresten at mannen måtte ta i mot gutten selv på soverommet.. hehe

Skrevet

Ha ha - dessa drömmar! Jag drömde nu på morgonen att det var JAG som intervjua Mette-Marit...inte Thomas och Harald... herregud alltså!

Nej nu har jag fått mig massage timme - så ska vi ut och äta thailänds mat ikväll(stark och super god) så får vi se om detta maset blir till något... det har fortfarande inte gett sig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...