Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Først kommenterer han på at jeg er fin og god, at han elsker meg overalt på jord.. Plutselig kommer han innpå at venninna mi er sexy.. Dette er ikke første gang og selvtilliten min får en støkk hvergang...
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Min ekskjæreste gjorde også dette. Tror de gjør det for å sikre seg at vi damer vil tviholde i dem, samtidig som vi skal tro at det er bare dem i hele verden som vil ha oss.. Han er en dust! Men en dust som sannsynsligvis er redd for å miste deg... tror jeg
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Ja, han er mest sannsynlig redd for å miste deg. Ta igjen med samme mynt. Kommenter at vennen hans er ufattelig kjekk Klemmer til deg
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 det hadde jeg ikke brydd meg en døyt om. enten så er han en dust som vil tråkke deg ned eller så er det en test.. gi den sprekeste av kompisene hans en god klem neste gang han kommer og vær skikkelig blid mot han.. DA skal du se en mann som endrer seg helt.
Anneeli Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 Han har da lov til å synes andre damer er pene og sexy uten å elske deg noe mindre av den grunn. Det er lov å SE.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #6 Skrevet 26. august 2011 Lov ¨å se, men trenger ikke kommentere det HELE tiden og gnåle om det vel? Ikke HI, men ei med eksmann som kommenterte damene i blader, på TV og venninner osv stadig vekk. Hold det for deg selv eller luft det med kompisene istedet.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 Klart det er lov. Men en mangler en sosial antenne om man har behov for å verbalt påpeke hva man syns om venninnene til kjæresten seksuelt.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #8 Skrevet 26. august 2011 Jeg er fullt klar over at det er LOV.. men, når han gjør det RETT etter han har kommentert noe om meg, og plutselig kommer på det... Han blir bare sur om jeg påpeker at andre er kjekke, så hvorfor kan ikke jeg reagere ? Kanskje jeg ikke skal bry meg om det, men ikke lett når han gjør det ofte bare han ser en av venninne mine. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå