Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Noen her som bytter batteri på vekt ofte , eller har det ikke så mye og si? Har ikke byttet batteri siden jeg fikk vekta (1 år siden) og redd den skal være mindre korrekt
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Tror ikke vekta blir noe dårligere med dårlig batteri. Tallene vil bare bli svakere og svakere til du ikke lenger får den på. Jeg har hatt vekta mi i 5 år og har byttet en gang. Ikke så mye brukt til å begynne med, da:)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 ok, fint da slipper jeg og bekymre meg for det, veier meg selv hver 3 mnd så er ikke så ofte selv, takk for svar
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Er du i tvil bytter du batteri, verre er det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå