Gå til innhold

Stor aldersforskjell?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fin, fin mann! Jeg er 28, han er 36. Er det noe jeg bør tenke på? Jeg henger meg veldig opp i det. Grensen min var egentlig 31. Men han er jo så fantastisk! Samtidig som at jeg får høre at jeg ser veldig mye yngre ut enn det jeg er. Mange tror jeg er 22, mens han ser jo ut som at han er, ja, snart 40... What to doooooo........?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke mye.. han kunne ikke vært faren din engang..

Skrevet

Nei, han kunne jo ikke det :) Men føler likevel at han er så veldig "voksen". jeg er veldig klar for å finne en moden mann, men fikk det plutselig for meg at han kanskje var litt for moden? HI

Skrevet

hah. jeg er jevngammel med deg og har en kjæreste som nærmer seg 60... prøv den du, 30 års aldersforskjell :P (da ser ikke dine 8 så ille ut allikevel, kan jeg tenke meg)

Skrevet

hehehe.. jeg blir tatt for å være 10 år yngre enn jeg er av alle :)

 

Og kjæresten min er hele 3 år eldre enn meg, og ser vel ikke en dag yngre ut enn det ;) Og jeg er 40.......

 

Alt en skal henge seg opp i, altså.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...