Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 jeg var innom å leste bloggen til stinemariels(?)... Vurdere å reise til syden en uke når barnet ikke var 3mnd gammel, blir glamor moddel.. RART! Har ikke noe imot glamor modeller el lignende altså, men t.o.m Linni har lagt det på hylla etter hun ble mor, hun virker forøvrig som en svært oppegående og tilstedeværende mor da. Blir bare litt sjokkert jeg altså. SORRY
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Blablabla...gammelt nytt....og sist slik tråd ble og slettet...persontrakkasering....get a life!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Har det vært flere tråder, jaja.. sier vel sitt
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Ja for hun er sikkert en kjempe dårlig mor bare pga det der. Herrejesu. Sjalusi ute å går tenker jeg nok. Idiotisk å komme med noe slikt her.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 Øhhh,Linni er jo knapt hjemme med ungen sin ,ifølge bloggen er jo hun støtt og stadig på oppdrag ellee fest.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #8 Skrevet 26. august 2011 hah. nå skal hun til ålesund på glamor konkuranse
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #9 Skrevet 26. august 2011 Jeg synes synd på denne jenta som ikke vet bedre. Hun kommer til å angre noe vanvittig om 15 år. Blir ikke noe morsomt for henne, og spesielt sønnen hennes(!) å se tilbake på det livet hun levde når sønnen var bare 3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #10 Skrevet 26. august 2011 Linni Meister jobber fremdeles som glam modell selv om hun er mamma skjønner du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå