Gå til innhold

Hvilken lukt er verst?


Suen

Anbefalte innlegg

Luktesansen min har blitt forsterket ti ganger, minst, etter jeg ble gravid. Og i tillegg går jeg rundt og blir kvalm av de fleste, helt vanlige, lukter. De verste for meg er kaffilukt og den søtlige lukten i matskapet. Hva er deres verste lukter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dessverre ingen lukt som er værre enn tidligere, men det er heller at det er flere lukter som har forsvunnet.

Har mistet en god del av luktesansen min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff samme her, lukter ting mye bedre! Den verste lukta er når mannen kommer hjem fra trening! BLÆH! Må kaste ham rett i dusjen mens jeg holder meg for nesa ;) Han skjønner jo ingenting, det er jo rent treningstøy med ny svette, så bør ikke akkurat stinke, hehe! Han lukter ingenting galt!

Eller sliter jeg litt med bensin/dieselstanken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Comfort sommerfrisk tøymykner! Elsket den før, men nå vil jeg bare spy.. Har endel klær i klesskapet som er vasket med den, men de må jeg bare vaske på nytt hvis jeg skal få brukt dem. Ellers oppleves generelt lukten i mitt eget hus helt forferdelig, nesten så det er en lettelse å være alle andre steder enn hjemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

frisk basilikum som jeg vanligvis liker lukten av lukter nå kattepiss. så er det sigarettrøyk og matsøppel som er svært problematisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, jeg klarer ikke lukten fra barnemiddag på glass :-/ Stakkars lillegutt, jeg brekker meg hver gang jeg skal gi ham middag :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fordra lukten av kjøleskap om morgen. Brekker meg som bare det. Resten av dagen går det greit da kjenner jeg ikke at det lukter noe som helst i kjøleskapet. Merkelig. Ellers sliter jeg med skifting av bæsjebleier på jobben. Jobber på småbarnsavdeling i barnehagen. Takler derimot fint å bytte bæsjebleier på minstemann her i huset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brekker meg av noen spesielle håndsåper. Også når jeg er på besøk hos min søster og skifter dritt bleie på min niese, så brekker jeg meg.. Klarer det rett og slett ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ditt innlegg, Bebés'ilvousplâit, er som om jeg hadde skrevet det selv. Jeg får helt vemmelse hver gang jeg skal inn i klesskapet. Så nå vasker jeg klær med minimalt med både vaskemiddel og tøymykner. Og så får klærne henge lenge og lufte, før de blir lagt i skapet. :)

Og det andre problemet jeg har er sofaen på stua. Den er relativt ny og "frisk", men samboeren har ligget henslengt på den med gelè i håret. Og med min overfølsomme luktesans kjenner jeg lukta han har lagt igjen fra øverst på ryggputene. Blæh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det meste innen matlukt. Prøver å unngå å puste gjennom nesen hver gang jeg åpner kjøleskapet og går igjennom matvareforretningen. Også er ikke det å skifte bleier på Vesla like greit lenger, så hvis min kjære er hjemme eller noen bestemødre er på besøk så overlater jeg henne til dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...