Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Gutten vår på nesten 3,5 år startet i ny barnehage i Januar da vi flyttet! Der fikk han rask 3 venner som han lekte MYE sammen med! Spesielt han ene. Disse tre barna sluttet i Juni og gutten min mistrives veldig i barnehagen etter dette. Helt fra starter har jeg ikke vert helt fornøyd med b.hagen, mye utskifting av personal, tar ikke kontakt når vi kommer om morgenen. de virker rett og slett lite intr. i barna, med selvfølgelig noen unntak! alle er ikke like. Vurderer sterkt å si opp barnehageplassen nå, men ikke bare-bare det heller! jeg starter i permisjon til helgen, så en baby i hus+ en 3åring døgnet rundt kan bli litt av et liv kan jeg tenke meg. Men samtidig klarer jeg ikke å levere gutten min gråtende, hente han gråtende og legge han gråtende fordi han skal i barnehagen neste dag. Han vil ikke i b.hagen fordi det er kjedlig og "tine" (en av b.hage assistentene) er dom. Vil jo ikke at sønnen min skal måtte begynne i den 3 b.hagen.. var jo absolutt ikke slik jeg hadde tenkt det! Synst det var fælt nok å bytte en gang.. Hva kan jeg gjøre? Dette er foresten en stor grønmyr barnehage
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 De tre han lekte med, har forøvrig byttet barnehage fordi foreldrene har vert missfornøyd! HI
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Jeg ville søkt om plass i en annen barnehage og tatt ham ut av den gamle i påvente av ny plass
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Ja, vi får vel sette oss på venteliste tenker jeg! Ser på nettsidene til kommunen at man skal søke gjennom samordna opptak, men fant ikke noe barnehagesøknad der. Noen som har peiling?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Hadde nok tatt han ut av barnehagen ja, og søkt på en ny.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 Vent en stund du, tror alle barn har oppturer og nedturer i barnehage..
Willy Wonka Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 Det første du MÅ gjøre er å be om et møte med enten ped.leder eller styrer i barnehagen - eller begge samtidig for den sakens skyld. Fortell hva du føler, hvordan gutten din har det hjemme før han skal i barnehagen. Fortell om gråtingen etc. Det er ikke greit det du forteller, men du kommer ingen vei uten å ta det opp med de det gjelder slik at de har muligheter for forbedringer. Men bortsett fra det, søk om ny barnehageplass. Men inntill du har en evt. ny plass så skal jo gutten din ha det bra der han er nå. Så du må IKKE nøle med å ta kontakt med ped.leder eller styrer. Gjør det IDAG!! Tenk på gutten din. Ikke sitt hjemme og vent på at det skal bli bedre av seg selv. Barnehagen trenger tilbakemelding
Anonym bruker Skrevet 26. august 2011 #8 Skrevet 26. august 2011 Takk for tilbakemelding:) Skal prate med ped.leder el evt styrer når jeg henter han idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå