Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 For ganske mange år siden var min mann sammen med en annen dame. Dette var i utlandet. Det ble slutt og mannen min flyttet hit. Hun flyttet et annet sted. Nå hører vi rykter om at denne kvinnen kan ha barn og at det kan være min mann som er faren. Barnet er i tilfelle tenåring. Hvordan forholder vi oss? Prøver vi å finne dem? Hva gjør vi egentlig?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Da må han jo oppsøke denne dama, og få tatt en dna-prøve. Viser det seg at han er faren, så må dere ta det derfra.. Lykke til, håper dere finner ut av det
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Det avgjør dere i grunnen selv... noen er henrykte over å få en ny slektning, mens andre hater tanken på å møte sin fars utenomekteskapelige barn.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Akkurat nå vet vi ikke en gang hvilket land hun bor i. Er det egentlig riktig å utsette henne og et eventuelt barn for dette? hun ønsker jo i hvertfal ikke noen kontakt. Bør ikke det respekteres?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 For en spesiell situasjon.. hvis dere ikke prøver å finne eksen hans og få svar, vil ikke usikkerheten bare gnage på dere da? Hva om han plutselig en dag blir kontaktet av sitt ukjente barn? Må jo være ganske ille da å måtte fortelle dette mennesket at han har hatt en anelse men ikke gjort noe for å ta kontakt med sitt eget barn...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 Jo, det burde respekteres, men samtidig har jo barnet krav på å vite om sitt opphav. Ikke minst, ift arv både genetisk og økonomisk. Prøv å finn henne, og spør henne?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #7 Skrevet 25. august 2011 Vi må nok forsøke å finne ut av dette. Jeg håper det viser seg at det bare er tull. Det var ikke akkurat noe pent brudd og ut fra alt jeg har hørt om dama kan det ikke ha vært bra å vokse opp hos henne. På den andre siden er nok ikke mannen min helt nøytral når det gjelder henne. Huff.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #8 Skrevet 25. august 2011 Uansett hvor flat man lager pannekaka så vil den alltid ha to sider. Man skal aldri tro blindt på den ene parten uten å ha hørt den andre partens side. Eksmannen min mener jeg er eksen fra helvete, vi har 3 barn sammen, og ja; jeg har sagt mye stygt til ham etter bruddet. Men han forlot meg da jeg ble gravid og gjorde ALT i sin makt for å rævkjøre meg etter bruddet, har meldt meg til bv, skulle ta barna og huset fra meg, lurte meg til å tro at han ønsket gjenforening etter babyen ble født for å vise seg at han bare sa det for å få se barna mest mulig. Han hadde dame i skjul den perioden. Så ja, jeg har vært sint og sagt/gjort ting som ikke var pent. Snakker du med hans venner og familie så er det jeg som er drittkjerring, snakker du med mine venner og min familie så hater de ham for alt han har sagt og gjort. Så dette kommer an på øyet som ser.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #9 Skrevet 25. august 2011 Alle menn man møter er jo potensielle fedre for div unger, tror ikke det er mange som har full oversikt over hvor mange ubeskyttede samleier de har hatt fra de debuterte til man treffer de.. Har tenkt mange ganger på at kanskje mannen min har noen hist og her, og han har ledd litt av det selv også.. for hvem vet..? Vi er nå hvertfall bra sikkre på at så ikke er tilfelle,da men.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå