Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Mor sier Magnus, så det å ha dobbeltnavn kan gjøre at en bruker navn nummer 2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 ok... Har du noen gang reflektert over det at andre ikke tenker på akkurat det samme som deg, og at du derfor bør skrive litt mer utfyllende? Forøvrig er det vel ingen regel som sier at man MÅ bruke navn nummer 1 i et dobbeltnavn.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Dette er jo gammelt nytt. De sa allerede ved fødselen at de kom til å bruke navnet Magnus i hverdagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå