Mammadino Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Jeg tenker på å kjøpe en sånn..men lurer på hvor bred senga er når den er slått ut som dobbelseng?
Rosin i bolla? Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Madrassene er 2x80cm, så den er da mer enn 160 cm ihvertfall:)
LivLaga Skrevet 27. august 2011 #3 Skrevet 27. august 2011 Vi har denne. ELSKER all plassen i de tre store skuffene under. Det er lurt å legge litt penger i madrassene. Min venninne hadde tynne madrasser i sin Hemnes, så jeg knakk en av plankene da jeg steig ned i sengen med kneet først. Dessuten kjente jeg plankene i ryggen når jeg lå på denne. I min Hemnes har jeg tykke madrasser. Det gjør at jeg sover godt, men at det ikke lar seg gjøre å legge de to madrassene oppå hverandre når sengen er i "singelmodus" . Setter den ene madrassen bak sengen og får dermed en "hylle" til treåringens leker og bøker.
Ms.Nurse Skrevet 29. august 2011 #4 Skrevet 29. august 2011 Har veldig lyst til å kjøpe en slik og bruke som "kjøkkensofa" med lammeskinn og masse puter oppi. Eneste er at jeg er redd den blir litt dyp... Men tror egentlig ikke det blir noe problem så lenge jeg legger nok puter i langs ryggen **vil ha nåååå**
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå