Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Og hvor viktig er det for deg? Jeg har vært samboer med min i 3 år nå og jeg savner at han kunne gitt meg litt oppmerksomhet en eller annen gang, da i form av blomster eller et kort eller hva som helst for å vise at han setter pris på meg. Så savner jeg at han en gang i blandt kan si at han elsker meg eller savner meg, uten at jeg sier det først. For å vite at jeg virkelig er elsket av han. Syns dere dette er dumme ting/bagateller å savne? Vi har det fint sammen, men jeg savner disse tingene.. Vet ikke helt hvorfor, kanskje litt usikker på meg og om han virkelig elsker meg. Så er det en ting som virkelig irriterer meg, og det er at han er lat. Han sitter i sofaen og fikler med data eller ser tv mange timer om kvelden Hva med dere?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Jeg skulle ønske han var litt mindre selvsentrert og så hva slags arbeidsfordeling vi faktisk har her i heimen. Hvor viktig det er for meg? Ikke så veldig viktig, vi har vært sammen i 13,5 år og det har alltid vært sånn. Er når vi er uenige jeg savner dette. Utover det har han flere bra sider enn dårlige og derfor ha vi flere bra dager en dårlige. Er nok noe han savner hos meg også, men siden vi har vært valgt å dele livet med hverandre har vi valgt alle sidene ved hverandre.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Massasje!! Jeg har en lidelse hvor jeg har konstante muskelsmerter og trenger massasje og tar meg desverre i råda til aroma og fysio får jeg ikke på skikkeligvis.. han tørr rett og slett ikke ta i fordi han er redd han skader meg.. En hende gang jeg får det så er det over på under 30 sek. Ellers så er jeg stort sett fornøyd, kunne kanskje ha tatt meg i forsvar istede for å rotte seg sammen med døtrene sine når jeg sier noe til de.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Syns dere at det er bagateller jeg savner? Hi
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #5 Skrevet 27. august 2011 Nei det er nok ikke bagateller.. men har du prøvd å prate med han om det? Skriv han gjerne et brev for å få frem akkurat hva du tenker. Jeg gjor det og det hjalp oss
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #6 Skrevet 27. august 2011 Jeg skulle ha ønsket at han hadde litt mer medfølelse med mennesker rundt om i verden, og ikke bare sine nærmeste. At han var litt mindre selvsentrert, og ikke bare gjør tjenester for folk fordi han da kan få noe tilbake en annen gang.. Han er veldig snill og generøs med oss i den nærmeste familien, men de utenom teller på en måte ikke. Også skulle jeg ønsket at han var litt mer friluftstype som kunne dratt meg med på tur i skog og mark, at vi kunne hatt en hund som vi begge gikk tur med sammen.. Jeg ønsker meg hund, han vil overhode ikke ha hund.. Hender jeg tenker at jeg skulle ønske jeg bodde alene, bare jeg og min firbeinte bestevenn!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #9 Skrevet 27. august 2011 Savner og ha dype gode diskusjoner med reflekterte svar og meninger nesten umulig og ha en dyp samtale med min man.. flere?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #10 Skrevet 27. august 2011 Jeg savner et sexliv:( Og merke at han virkelig vil HA meg, og elsker meg.. Savner at han gir meg det blikket han brukte da han var nyforelska i meg. Savner at han virkelig viser at han vil ha meg når vi har sex. Ikke bare velter seg over meg og bang- bang- ferdig.... Har sex kanskje 2 ganger i mnd. Kanskje mindre til tider også. Og når vi først har, så er det dårlgi:(( Har prøvd å snakke om det mange ganger..
Tante Blås Squaw Skrevet 27. august 2011 #11 Skrevet 27. august 2011 Jeg skulle ønske han kunne få tilbake sin gamle helse, slippe å ha sterke smerter daglig, stakkar.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #12 Skrevet 27. august 2011 Jeg skulle ønske han ikke var så fryktelig sinna! Han var ikke sånn før
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #13 Skrevet 27. august 2011 Jeg skulle ønske han var mer samfunn engasjert. Han prater lite om alt egentlig..det eneste han prater om så er bra er barna og barnas velvære, hvordan de har det i barnehagen osv...MEN savner gode samtaler om andre ting... Savner vel egentlig en god samtalepartner... Og at han ikke var såååå treig!!! han bruker jo evigheter når vi skal ut dørene :/
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #14 Skrevet 27. august 2011 Ja 14.03 , vi er flere. min mann er god og snill og omtenksom, men han er så lite reflektert. Det er ikke å stikke under en stol at jeg er den smarte i forholde. han er super flink i jobben sin som elektrikker og kan virkelig sine saker der, mn alt utenom reflekterer han ikke over. og i blandt kan han komme med en del tåpelige og dumme argumenter! tror aldri han har vært engasjert i en samfunnsdebatt. så jeg savner også en god samtalepartner! så skulle jeg ønske han ikke var å pyse og hypokonder. tror alt er farlig hele tiden. litt vondti hodet så er det kreft. hehe.. satt på spissen da. Er jeg som må si at dette går bra, dette klarer vi når jeg er i fødsel for å si det slik. hehe.. men som flere sier, jjeg har jo valgt disse sidene av han også!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2011 #15 Skrevet 27. august 2011 Jeg skulle ønske han var litt mer samfunnsengasjert.. Han bryr seg veldig lite om ting ellers i samfunnet, og er derfor lite opplyst.. Min er også lite reflektert, som hun over her sier, og kan komme med en del merkelige utsagn.. Irriterer meg litt.. Ellers er det bare bagataller egentlig.. MEN JEG SKULLE VIRKELIG ØNSKE HAN KUNNE LÆRE SEG Å LUKKE DØRER/SKAPDØRER OG SLÅ AV LYS I ROM HAN HAR FORLATT.. Arrrg.. Jeg blir gaal av akkurat det =P (har vel for lite å irritere meg over egentlig da..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå