Gå til innhold

FORBANNA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå siden mandag gått med vårs eldste sønn som har låge med 40 i feber enda han har fått nedsettene. Fikk pencilin hos legen igår og han blir bedre. SLiten etter lite søvn da han sønnen har hatt så hodepine at han kastet opp. Spurte mannen idag kan du ta ungene slik eg får sove litt når du komme fra jobb. Ja svarte han. TRUR du faen ikke torsken skiftet kanal i stua å gjekk å la seg i senga selv heller HVA FAEN VAR VITSEN MED Å SKIFTE KANAL FOR Å SÅ GÅ Å LEGGE SEG!!!!!!! Å eg har sittet me ungene. Han reiste ut på mc-en sin en tur og. Han har enda ikke sagt gå å legg deg du så tar eg ungene, nå har EG DYSJET OG LAGT MINSTEN og sørget for ELDSTEMANN fikk medisinen sin. Å år eg svarte mannen litt frekt hadde han vett til å spør hva faen som var mitt problem??? Å det er ikke noe eg tar foran ungene... EG BLIR SÅÅÅÅ JÆVLIG SUR OG FORBANNET!!! Når faen skal eg få hvile kvalm vonde i hode hormoner på VILLE VEIER.. Å tillegg har han i hele sommer reist rundt forbi på mc-treff og vore med på gutte-tur. Mens eg har sittet kvalm og svimmel og måtte ordne alt her hjemme. alle andre rundt meg ser eg er sliten og kommentere de men ikke han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...