ToneC Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Vi driver og trener etter øvelser fra manuell ter. Fordi gutten vår var svak i den ene siden av nakken. Så må støtte han når han ligger sånn. Dra armene frem. Men er usikker på hvor ofte/hvor lenge om gangen jeg bør gjøre det.
maimamma11 Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 ca 45 min til sammen i løpet av dagen. fem minutt her og fem minutt der
Gjest Madolyn Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Gutten vår hater å ligge på magen, så det har vært slitsomt. Trener med ham flere ganger daglig, men det er slitsomt når han tydelig viser at han misliker det, og alltid bryter ut i gråte/raserianfall etter max 5 minutter Men i starten gråt han etter 15-20 sekunder, så tydelig at trening hjelper Ei venninnes baby ELSKER å ligge på magen, og rullet begge veier fra han var kun noen uker gammel.
ToneC Skrevet 25. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2011 Hos meg går det heller ikke noe mer enn noen få min før han blir lei. Men han har jo hatt en låsning i nakken, så kan jo være det ++ at han ikke er så vant til det. Men 45 min daglig, da må jeg virkelig speede opp litt! Har begynt litt forsiktig jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Min ligger i flere timer om dagen. Han elsker å ligge på magen, og snudde seg fra rygg til mage en god stund før han ble 3 mnd. Virker aktiv han her ja..
min<3 Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 Min sønn på 3mnd hater også og ligge på magen,blir grinete med EN GANG! Ser jo at han ikke er så sterk som han burde være i nakken,men det er ikke så lett når man ser den lille vise sånn missnøye:(
maimamma11 Skrevet 25. august 2011 #7 Skrevet 25. august 2011 mulig jeg overdreiv litt, halvtime er kanskje mer sant.. men hun liker ikke å ligge på magen i det hele tatt, så det blir mange korte økter i løpet av dagen. det gikk likevel overraskende fort fra jeg "tok tak" i mage-treningen, og tvang henne til å ligge flere ganger dagen, til hun tydelig trivdes bedre. og nå er hun myye flinkere å holde hodet oppe enn hun var for en uke siden. tips: legg babyen på magen på brystet ditt mens du ligger på sofaen. da kan du snakke med beroligende stemme og synge litt for å få ham til å holde ut lenger. kan også støtte opp med hendene under armene hans. lykke til:)
Carina har to små gull Skrevet 25. august 2011 #8 Skrevet 25. august 2011 Mi liker å ligge på magen og kan godt ligge opptil en halv time. Er straks 4 mnd. Sier ifra når hun er lei. HS sa at de skal ligge så masse som mulig på magen. Slik trener de seg opp. Har henne liggende på magen flere gang for dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå