Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Noen som vet? Har et par som ligner på disse: http://www.reebok.com/NO/product?modelId=EE549&articleId=V58088
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Vask i vei, det er tvilsomt d blir verre enn hva de e nå. Kimen i skøytene kan bli gul, men that is it.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Ja det kan du. i vaskemaskinen. min vaskemaskin har et eget program for joggesko faktisk. kanskje din også har det? ellers hadde jeg satt dem på vanlig økonomisk 40 graders program =) ikke bruk skyllemiddel!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Men hva med håndvask? Blir de rene av det programmet tro? Hadde ikke noe joggesko-program når jeg så etter nå. De er ikke så veldig skitne, bare blitt litt misfarget på snorene og nederste del av skoene. HI
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Med håndvask risikerer du bare å "vaske fast" møkka, så jeg ville heller tatt maskin jeg:) Har gjort det mange ganger på joggeskoene til både barna og meg og det har gått helt fint:)
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 Ja,jeg mente håndvask-programmet på vaskemaskinen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå