Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Har en kollega/medstudent (jeg både jobber og studerer der) som oppfører seg så "skiftende" mot meg. Jeg blir så forvirret. Jeg er kjempebetatt av ham, for han er faktisk den kjekkeste jeg har sett i to sko, sånn sexy-kjekk at du blir helt satt ut liksom (og jeg er ikke den eneste som blir det..). Når han møter meg alene gir han meg de klemmene, der han ikke bare gir en klem, men holder meg en stund (if that makes sense?). Da smiler han og snakker masse med meg. Så kan jeg møte ham når jeg er sammen med andre, og da ignorerer han meg helt, nesten på grensen til utrivelig, overser meg med vilje osv. Så når vi har vært på fest sammen, så skal han prate masse med meg, men på slutten av kvelden avviser han meg fullstendig. Jeg blir så usikker og nervøs når han er så utydelig og sender mixed signals. Bah... Hvordan skal jeg tolke oppførselen hans?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Han vil være vennlig med deg, men ser ikke noe forhold med deg. Hvertfall slik det virker utifra beskrivelsen.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Han snakker masse med deg når han har tid til det, ellers ikke. Og han er jo heller ikke kjæresten din.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Men det er jo aldri jeg som tar initiativet til de lange pratene eller lange klemmene. Han gjør meg altfor usikker til det. Så jeg har skygget banen, så de gangene han gjør det er det jo han som oppsøker meg. Jeg ser ikke akkurat noe forhold med ham jeg heller, men bare skjønner ikke greia med å sende så mixed signals. Det er ikke jeg som tar initiativet til å prate i timesvis på fest heller. Ikke jeg som tar initiativet til at vi skal gå sammen hjem osv.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Nei, han er ikke kjæresten min, og det har jeg heller ingen planer om at han skal bli! Erm.. men da er det rart han prater evigheter med meg først, så ignorerer meg totalt når vi står i en gruppe med flere. I just dont get it. Jeg kan ikke fordra når jeg ikke får taket på folk..Blir så forvirra!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 Han vil være viktigper! Får han ikke all din oppemerksomhet driter han i deg. For du får for alt i verden ikke ha andre venner - da blir han sur. Pass deg for en slik ego type. Ser for meg at han eeeeelsker at andre jenter ser på han.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #7 Skrevet 25. august 2011 Anonym 17.03: Usj, det grøsset litt i meg da jeg leste svaret ditt, for jeg har tenkt tanken på at han kan være en sånn type. Innimellom har han nemlig virket irritert når jeg snakker med andre menn, da ser han ikke på meg en gang, bare later som jeg ikke er der. Men han kan glatt stå å prate 2 timer med meg, om det er bare meg og han. Hmm, bør nok bare holde meg unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå