Gå til innhold

Hva har skjedd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det noen som syntes det var for lite krangling på krangle, slik at anonymknappen ble gjeninnført? Så ikke ut til å hjelpe, men det er jo hyggelig at gartnerne holder stand, antar jeg. Jeg har ikke vært her på lenge og følte for å legge igjen et spor. Lite krangling på meg også, men jeg fikk i det minste vannet plantene.

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet

Skjedd og skjedd. Alle disse dagene var visst livet.(fritt etter osv)

Skrevet

...mmm, "Alla dessa dagar som kom och gick. Inte visste jag att det var livet" (Stig Johansson) :-)

Skrevet

Er anonym knappen tilbake? Det la jeg ikke merke til engang. Kanskje jeg skulle besøke disse sidene litt oftere. Om ikke annet kanskje jeg lærer noe ang blomster og bier. ;o)) Eller ihverfall blomster. ;o))

Gjest amandine
Skrevet

Vi kan faktisk litt av hvert om bier også;-) Og blomstre er usannsynlig flink til å gågle, så det vi ikke alt vet finner vi ut!

Skrevet

Det er bare det at bier trur jeg jeg kan nok om, verre med blomstene :o))

Skrevet

Tviler jeg på, de stryker med over en lav sko her i huset. Fint for meg, da - får mye variasjon.

Gjest sug lut
Skrevet

Heisan, Pollyanna, det var da voldsomt positivt.

Skrevet

Egentlig ikke, men jeg klarer meg. Verre med plantene. (ba-bompom-pssj)

Skrevet

Det er biene SAMMEN med blomstene som er interessante, Cat.68, bier aleine dingler bare rundt helt formålsløst.

Hei, forøvrig.

Skrevet

Kom lissåm alle de gamle kule tilbake nå?

*yippiya-yey!*

Gjest amandine
Skrevet

I den grad man synes man passer i kategorien "gammel&kul".... Det er godt å møtes når kveldene mørkner og hagen høstes;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...