MsPondus25 Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Hvor kjøper dere amme-innlegg i ull , har de bare på apotek eller finnes det ltt billigere alternativ også? Hvor mange trenger man ?
Mamma i lykkerus Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Jeg kjøpte mine på Babyshop, tror de fleste som selger babyting selger slikt også. Hvis ikke har de på www.nostebarn.no Tror ikke man trenger mer enn et par stk? Jeg kjøpte en type man kan legge i ekstra innlegg i bomull (3lags) og en i bare ull (2lags).
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Har kun to par og kjøpte begge hos apoteket. Tror ikke du finner det så mye billigere andre steder....
lillemor :o) Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Strikke selv!! Lanolingarn får du kjøpt fra nøstebarn
Gjest johmon Skrevet 25. august 2011 #7 Skrevet 25. august 2011 Tror du får kjøpt dette på flere steder. Jeg kjøpte på Barnevognhuset Rudo, men husker ikke prisen. Tror det var kr 199 for 3 lags. Hva koster det andre steder da?
AlmaN Skrevet 26. august 2011 #9 Skrevet 26. august 2011 Anbefaler å kjøpe et par eller to og se om du trives med de. Jeg brukte ullinnlegg når jeg ammet førstemann (novemberbarn), men med andre (februarbarn) har jeg ikke giddet. Syns det blir så stort og klumpete. Bruker ull- amme bh fra ammehjelpen når det er kaldt, anbefales virkelig! Jeg har aldri hatt brystbetennelse, men har fått tilløp til det når jeg har fått mye trekk på meg. Ha altid med vindtett jakke ute er mitt viktigste tips. Å holde pupen varm er også generelt viktig for bra amming, syns jeg.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 26. august 2011 #10 Skrevet 26. august 2011 Jeg kjøpte mine på sparkjøp. Hadde ull inderst og natusan sine utenpå. (ull holder ikke så godt når du lekker ;-) Funket de to forrige gangene, og kommer til å funke nå også. Hadde en flaske med milo stående på badet og skyllet dem opp på kvelden. http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_24/PID-280445(SparBase).aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå