Gå til innhold

Skal fortelle det til mamma og pappa i dag :)


Nummer tre <3

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 7+5 og jeg skal fortelle det til foreldrene mine i dag, har en gutt fra før så han har fått seg "storebror" tskjorte og vi skal ta den på når de kommer senere i dag :) så har vi øvd på å si STOJE BROD ;) gleder meg!

 

Har dere tenkt å si det på en kreativ måte?

 

Sist lagde jeg kort fra nurket med ul bilde som det sto Kjære Mormor og morfar.... osv. Det var også veldig gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er min første. Jeg klarte ikke holde meg særlig lenge. Sa det på ettermiddagen samme dagen som jeg fant det ut selv. De synes det var kjempekjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI.

Spennende å fortelle til foreldre at de skal bli besteforeldre. Jeg fortalte til min mor at jeg var gravid når jeg var 7+6. Det var da min datter på 2 år og 4 mnd som fortalte det "Mamma har beibi i magen sin og det har jeg og"!!!! Morsomt!!!!! var veldig flink og vi øvde oss en del på dette i forkant. Er jo litt redd hun skal si det ved en glipp til andre, men har gått fint til nå.

Har tenkt å vente litt til før jeg forteller det til venner og øvrig familie. har kjøpt en genser på lillemille.dk hvor det sår "I mammas mave er en liten gave, jeg skal bli STORESØSTER". Gleder meg til jeg er 12 uker + så hun kan ha den på seg =)

 

Lykke til med å fortelle du er gravid =) det er såååå kejkt atta!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy!!! Gleder meg til å fortelle selv, og ligger på nettene å planlegger hvordan vi skal slippe bomben. Vell egentlig ingen bombe for dei veit alle at vi ønsker og hvordan det gjekk sist, så dei sitter nok bare å gjerde å venter. Men for min egendel ønsker jeg å vente lengst mulig. (om jeg klarer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med å forelle det:) De blir nok kjempe glad:)

 

Vi skal ikke fortelle noe før etter uke 12, er i uke 8 nå. Har ikke bestemt oss enn for hvordan vi skal fortelle det. Nyheten i seg selv er jo egentlig mer enn nok:) Glade blir de nok uansett hvordan de får vite det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 23.april :)

tenkte å ordne en gave til mamma og pappa/svigersene, hver sin t-skjorte der det står jeg skal bli bestemor/bestefar :)

skal vente til etter uke 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fortalte det til mine foreldre i går kveld. Er 8 uker på vei nå. Var veldig spent på reaksjonen da jeg og min mann allerede har 5 barn tilsammen. Vi pakket inn to bleier, en liten lue og en body i str 50, så skrev vi et kort fra babyen til dem! Og det gikk kjempefint! :) Vi fikk en positiv reaksjon og ikke noen form for formaninger eller "Hva tenker dere på??" *Lykke*

Gjenstår fortsatt å fortelle det til Svigers da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...