Gå til innhold

Jeg vil prøve LP-teknikken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg finner ingen kurs her i nærheten av hvor jeg bor. Jeg kan ikke reise et par timer hver vei for å få med meg det. Det blir for innviklet mtp på barn og alt.

Er det godt nok å kjøpe en bok, eller blir det får dårlig på en måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lightning process ja...

HI

Skrevet

god tro og store sko så kan du gå på vannet

Skrevet

Legen min mente det var bortkastede 15.000,- om du hadde en litt positiv innstilling i utgangspunktet.

Det du lærer er å nekte deg selv å være syk, du får ikke lov å si navnet på sykdommen din, ikke lov å snakke om den eller tenke på den. Du skal tvinge deg selv til å fungere normalt, stå opp om morgenen, gjøre det friske mennesker gjør osv. Alle negative tanker skal filtreres bort. Du skal bare tenke positive tanker.

Legen min mente de lærte bort det de aller fleste gjør instinktvis, jeg skal med min ME stå opp hver dag, gå turer i skogen, presse meg litt.

Men jeg skal jo også ta hensyn til kroppen min og ikke presse meg for mye.

Jeg skal ha troa på at jeg blir frisk, være positiv.

Så lenge jeg allerede lever sånn hadde ikke teknikken noe spesielt å tilføre meg...

Boka Sjef i eget liv blir anbefalt av terapeuter for å mestre hverdagen som syk

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=148066

Skrevet

Okei.. Jeg har googlet litt og så at det var så mange som skrøt veldig av dette opplegget, men egentlig så skal en bare fokusere på det positive i situasjoner og i livet generelt, og så skal det liksom fikses av seg selv?

Akkurat... Da er det jo like greit å bare skrive ned 5-10 punkter hver dag om hva en setter pris på og som er positivt hver dag da.

Takk for oppklaringen, trangen til å prøve ut dette forsvant med en gang.

Ett positivt punkt i dag på lista:

DIB-damer som avverger pengesløseri ;-)

HI

Skrevet

Min mor har hatt me i mange år. Har prøvd det meste! Hun reiste til england, for å prøve lightning process!

Hun jobber nå 100%, og er ett nytt menneske!

Det er viktig at du er innstilt på at dette fungerer, og at det er tungt i prosessen!

Skrevet

Jeg kjenner en som har gått LP-kurs. I utgangspunktet verdens mest positive menneske som hadde klart seg selv i mange år. For henne var kurset et godt påfyll som faktisk har gjort henne en anelse bedre og mer i "vater" som hun sier selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...