Gå til innhold

VÆR ÆRLIG!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem av lanoungene er søtest i dine øyne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er vitsen med dette forumet om man ikke kan spørre om no a?!?

Skrevet

HELT ÆRLIG klarte jeg ikke å bestemme meg da jeg ikke synes noen av bildene er bar nok til å vinne en fotokonkurranse.

Og hva er poenget med å ha en Lano-unge som har mat i hele trynet??

Noen har missforstått skikkelig, og hele sulamitten viser klart at det burde vært en jury som velger ut favorittene. Her lukter det stemmetigging på høyt plan. Ingen som har stemt frem disse har stemt fordi de synes det bildet er den beste vinneren.

Skrevet

Det er mange søte ja! Men mange som "ikke er søte" i den forstand at de har mat klint utover hele ansikte! Finnes overhode ikke søtt og skjønner ikke de foreldrene som legger ut sånne type bilder.

Lano ungen er forresten Old news. Kjedelig. Og omtrent alle er drit lei hele konkuransen. Bare juks.

Skrevet

Hvorfor spiller det så inmari stor rolle for deg å vite det ?? Du har allerede laget en annen tråd om dette. Kansje ett hint om at folk ikke bryr seg/ gidder å svare når du ikke fikk noe der..? Hvorfor lage en helt ny tråd om det ?? Noen har litt lite å gjøre i dag ser jeg.

Skrevet

Helt enig med 10.52

Alle ungene er søte unger, men det er ingen av de bildene som jeg synes er gode nok. Svært få er tatt i bade-/ vaskesituasjon og det er ikke særlig god kvalitet på de som er det.

Skrevet

10.52: det er strengt tatt ingen fotokonkurranse. meningen er at vinneren skal være sjarmerende og ha det lille ekstra.

Skrevet

10.55 jeg tror ikke HI er den eneste som har litt lite å gjøre i dag... hohoho les: DEG

Skrevet

Ja, OK?

10.55 Enig med deg

Skrevet

Hadde jeg sendt inn bilde av mine unger ville de vært søtest. Ellers har jeg ikke sett en eneste lano, leverpostei eller andre produktunger..

Skrevet

Sjønner ikke hvorfor den ene ungen har over 200 stemmer, ikke det beste bilde..

Skrevet

11.06 de er vel flinke til å reklamere da...

Skrevet

ikke var han/hun spesielt søt heller

Skrevet

10:58 Selvfølgelig er det i kategorien fotokonkurranse.

Det finnes fotokonkurranser med mange tema. Noen har tema natur, andre har tema dyr og her er tema sjarmerende barn. Men fellestrekket mellom alle konkurransene er at det skal være et bra bilde som som viser motivet fra sin beste side.

Ufokusert, rotete bakgrunn, møkk, og dårlig vinkel er ikke å vise fra den beste siden. For å ikke snakke om når motivet er gjemt oppi en diger leke som tar all oppmerksomhet.

Anonym 10:52

Skrevet

Syns det er teit å ha bilde av barn på lano og leverpostei.. hvem kan bedømme hvilket barn som er finest??

Si at både du og jeg hadde sendt inn bilde av ungene våres.. Uansett om din unge kanskje hadde vært nydelig så hadde min vært penest uansett, og det samme hadde det vært for deg.

På en ost er det bilde av ei ku, på makrell i tomat er det bilde av en makrell, på syletøy er det bilde av bær.. hva har såpe og lever med barn å gjøre??

Skrevet

Helt ærlig syns jeg det er forkastelig å melde barnet på slikt, og å stemme på de!

Barn bør slippe at voksne dømmer dem utfra ett bilde!

Skrevet

selvfølgelig burde bilde være av sånn passelig god kvalitet, men det er jo ikke fotografen som vinner, det er jo motivet. men jeg synes noen av bildene der er for dårlig. eller dvs de burde få litt mer fram ungen. f.eks maximus... flott bilde, men man ser ikke så mye av ansiktet hans, og jeg personlig synes bildet er litt...på kanten

Skrevet

skal si dere er negative til lano. hehe. er barna deres kanskje ikke så søte som dere hadde håpet? tihi. men til HI, jeg syns egentlig alle er søte, men hadde jeg måtte velge hadde det vært nr 9 eller nr 8.

Skrevet

hahaha 13,45; TOMMEL OPP!!!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...