Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Ikke gravid (kan ikke bli det mer + mannen er sterilisert), ikke på p-piller eller annet tull, ammer ikke.. Stikker eller er en litt rar øm smerte i ene brystet med jevne mellomrom nå. Er det noe man bør gå til lege med? Har ikke menstruasjon mer, men hormonene herjer i kroppen, så aner ikke hvor i hormonsyklusen jeg er når dette skjer. Kjenner ingen klumper eller noe der (de er små, så lett å kjenne).
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Hei, Jeg har noe av det samme, og har hatt det i flere år - før jeg fikk barn. Var hos legen med det en gang, han kjente etter og kunne fortelle at det var ekstremt lav sannsynlighet for at det var en svulst. Og det stemmer nok, ettersom jeg har hatt det så lenge. Han sa også at de fleste smerter i brystene går over av seg selv, og virket ikke særlig bekymret. Selv har jeg lurt på om det kunne være en soppinfeksjon, ettersom smertene virker nokså like det jeg har lest om. Men det ville kanskje gått over av seg selv ved ammeslutt?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Jeg vet ikke... Jeg har jo hatt en del brystbetennelser i det brystet det stikker i, men det er lenge siden og var mye verre enn dette.. sopp har jeg ikke hatt, vet ikke hvordan det føles. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå