Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #1 Skrevet 25. august 2011 Jeg har blitt kjent med en fyr på en datingside.Han er helt etter min smak når det gjelder kropp og utseende og virker veldig ålreit.Men han er bare ute etter sex og er ærlig om det.Jeg er ganske nøden selv,men er skeptisk da dette er en mann jeg lett kan bli forelsket i.Hva hadde dere gjort his dere var meg ?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #2 Skrevet 25. august 2011 Jeg tenner ikke på folk som kun er ute etter sex, så den er enkel.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #3 Skrevet 25. august 2011 Ikke ofte jeg gjør det heller,men denne er noe for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #4 Skrevet 25. august 2011 Bare vær innstilt på at du kommer til å bli såret hvis du innvolvere deg i han! Er det OK å bli såret og lei seg, så go for it.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #5 Skrevet 25. august 2011 Det er akkurat det som gjør meg usikker,går det an å stålsette seg og bestemme seg for å ikke legge mer i det mon tro?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #6 Skrevet 25. august 2011 En mann som sier at han er ute etter sex ER bare ute etter sex. Så du burde ikke ha forhåpninger at sex med ham vil føre til et forhold. Klarer du å skille og har lyst på ham, sett igang. Er du en som lett blir forelsket, hold deg vekk. Da blir du bare såret.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #7 Skrevet 25. august 2011 Tror ikke det går ann å stålsette seg for det nei.. Følelsene kommer snikende inn på deg uten at du vet det, og tar deg!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #8 Skrevet 25. august 2011 Jeg vet jeg ikke burde,men han er bare så nydelig.Har alt som jeg tenner på når det gjelder kropp og utseende og nettop derfor burde jeg holde meg unna,men gjør det desto vanskeligere.Han virker snill også.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #9 Skrevet 25. august 2011 Skal jeg ha sex uten at det er med en jeg elsker, synes jeg alenesex er å foretrekke, ingen andres behov å ta hensyn til...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #10 Skrevet 25. august 2011 Jeg syns alene sex er kjedelig og skal jeg vente med sex til jeg finner en jeg elsker som elsker meg.........kan det hende jeg må vente veeeeeeeeldig lenge og det klarer jeg nok ikke ;o)
valkyrien Skrevet 25. august 2011 #11 Skrevet 25. august 2011 Møtte mannen min på et sånt sted, og ingen av oss var ute etter noe annet enn sex... Nå har vi vært sammen i 6 år, er gift og har barn Prøv og se, kanskje du får omvendt han!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #12 Skrevet 25. august 2011 Samme erfaring som 19:46 her. Men vi har bare vært sammen i 5 år da )
Anonym bruker Skrevet 25. august 2011 #13 Skrevet 25. august 2011 Disse svarene likte jeg ;o) tar sjansen jeg.Uansett får jeg oppleve den deilige fyren.Det er verdt noen tårer tross alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå