Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Gutten min har fått bekrefta smittsom øyebetennelse og starta opp med behandling i form av salve i ettermiddag. Kan han da starte i barnehagen som planlagt på mandag? Er det noe spesielle hensyn jeg må ta i forhold til barnehage start så mange dager etter oppstart med medisiner? Glemte jo så klart å spør legen, da jeg var mer opptatt i mitt hode av hvordan jeg i alle dager skal klare å treffe riktig med salva når ungen har "panikk" for å ligge/sitte stille. Det gikk foresten over all forventning. hehe
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 De kan gå i barnehagen så snart de har begynt behandling. Bare husk å gi beskjed om han fremdeles har puss på øynene.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Det høres bra ut. Da bør det hvertfall være trygt på mandag. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå