Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Er det bra?slik belte for å holde inn magen:P
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Det er spiler i det som gjør det ganske ubehagelig å ha på seg, du får en litt unaturlig måte å bevege deg på. Liker hold-in bodyer eller underbukser bedre. Det har absolutt effekt da, får mindre valker rundt midjen.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 åjsann:S men vises det gjennom topper o.l?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå