Gå til innhold

Innvendig eller utvendig ultralyd i uke 13?


Endelig gravid!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal på ultralyd på fredag og er da 13+2. Glemte å spørre om det er innvendig eller utvendig, hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at det er fint mulig å ta utvendig ul når du er så langt på vei, men det kommer sikkert an på legen og utstyret de har. Jeg har prøvd begge dela og ingen av de er noe å grue seg til. Bare gled deg til å se den lille:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Det kommer helt an på magen din. Jeg var på UL 10+3 å da prøvde hun utevendig pga. jeg hadde så flat mage. Men grunnet bakovervendt livmor klarte vi kun å få gode bilder ved innvendig UL. Merker ingenting på innvendig. Ingenting å grue seg til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL på mandag, var da 12+3. Hun gjorde begge deler. Men så helt klart mest med den innvendige. Så tidlig pleier de å ta innvendig :)

 

lykke til, kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på utvendig ul når jeg var 11+6, så alt kjempebra, og fikk faktisk finere bilder da enn på rutineultralyden i uke 19 ( da lå han med ryggen utover det meste av tiden, så har masse ryggradbilder...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk fint! Fikk se både fosteret, at det var liv, at han hikket og snudde seg. Hjertet slo, og alt så normalt ut. Kan endelig puste lettet ut og begynne å glede oss, jippi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å vite at alt så bra ut:) Morsomt:) Ble det utvendig eller innvendig da? Jeg skal ha UL til uka, er vel rundt 13 uker da jeg og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utvendig:) Dette var hos fastlege og var ikke det siste skrik av ultralydapparat akkurat, men fikk i allefall den bekreftelsen vi trengte. Håper alt ser bra ut hos deg også, lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...