Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 jepp, man har normale svangerskapsplager..og pinlige. Er kommet til uke 27, og har de siste dagene hatt problemer med å tørke meg etter toalettbesøk.... ikke fordi jeg er anatomisk ukorrekt eller forferdelig svær, men fordi jeg får krampe i sidene samme hvilken vei/vinkel jeg prøver og tørke meg. Jeg GRUER meg til hvert eneste toalettbesøk (som er noe av det jeg driver mest med) og dette begynner å gå utover jobben min og humøret. Høres på en måte morsomt ut og jeg og samboer ler jo såklart litt av det, men egentlig så ser jeg ikke helt hvordan dette skal gå?! og hva skal jeg si til lege/jordmor? evt hvordan? Flere med pinlige plager?? del gjerne da jeg trenger noe å trøste meg med!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 I mangel av bide så er det av med buskene og en tur i dusjen som er løsningen på ditt problem. Mannen min måtte ta på meg strømpebukse fra uke 20 hvor jeg hadde blodpropp og da måtte ha på meg kompresjonsstrømpeukser resten av svangerskapet. Hva jeg måtte gjennomgå på sykehuset i noen uker pga diverse svangerskapsplager orker jeg ikke å nevne en gang.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Hemoroider store som hønseegg, hadde de til og med mellom kjønnsleppene... Jada, de går tilbake heldigvis, men rumpehullet blir nok aldri helt som før gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå