Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Er bare litt engstelig for om jeg kan være gravid.. småkvalm, uggen og sliten om dagen, men er igjen noen dager til ikm. Vil ikke være gravid, vil ikke.. vil ikke hehe Blir glad om noen kan roe meg ned litt.., eller.. Jeg er født 18.11.75
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Du er aaaltfor gammel til å bli gravid, det er sikkert overgangsalderen ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Ikke HI her, men samme årgang så takk for den om overgangsalderen:-) Kan så si at det ikke er typiske tegn på overgangsalderen. Hetetokter er et sikkert tegn -vet av erfaring.... Behandlingen for brystkreft har nemlig satt meg i overgangsalderen. Litt tidlig synes jeg men men Til HI: håper ikke du er gravid da dette ikke virker som det er det du vil. Kanskje det bare er en gang influensa, magevonde eller lign. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Takk for det Har blitt for lite søvn i to netter pga en av ungene er sengevæter, og det har blitt sengeskift to netter på rad. Vet jeg føler meg småkvalm når jeg blir for trøtt. Men føler kanskje en fornemmelse og at brystene er litt større osv.. men får håpe det er inbildninger Jeg er alenemor til tre, og han som evt er faren er en jeg har datet en periode, men har i grunnen siste uka funnet ut at han ikke er en jeg vil dele resten av livet med. Og siden jeg ikke liker tanken på å ta abort, håper jeg virkelig at jeg ikke er gravid... Og nei.. langt i fra for gammel til å bli gravid, og ikke er det overgangsalderen heller Synd å høre anonym 17.24. God bedring! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå