Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #1 Skrevet 24. august 2011 Hva hadde du i fødebagen? Hva var viktigst og var det noe du kunne klart deg uten? Skal pakke min nå og trenger noen tips
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #2 Skrevet 24. august 2011 Anbefaler to mager. En til selve fødselen og rett etterpå og en til barsel oppholdet som kan ligge klar i bilen og far kan ta med senere. Kjekt å ha: Nattbind Store truser Amme bh Ammeinnlegg, gjerne ull Brystvortekrem for såre brystvorter Shampo og balsam Noe å drikke på under fødselen; styrkedrikk, cola osv. Kan bli lei bare vann og gul saft Kjeks, frukt, nøtter Matpakke til far:) Behagelige klær Klær til baby Fotoapparat Mobil lader Noe å lese på Tja, det jeg kommer på...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #3 Skrevet 24. august 2011 Sokker, t-skjorter, amme-bh, joggebukse og jakke. Sjampo, deo, tannbørste osv. Slippers eller croks. Jeg er glad jeg pakket med ammeinnlegg, det får du ikke på sykehuset og melken min RANT fra andre dagen. Greit å ha med leppepomade (tørr luft inne på sykehuset). Hadde pakket med en bok, men den var jeg ikke i nærheten av å åpne
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #4 Skrevet 24. august 2011 Mente selvfølgelig bager ikke mager;) Og glemte å si otrivin - og masse lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 i tillegg til det over her så hadde jeg med egen pute og var sjeleglad for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå