Gå til innhold

Go`boken... kan du anbelfale den klubben? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

sa nettopp ja til å motta velkommst gaven...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er sykt masete ihvertfall. Jeg nekter å være medlem, men de sender mail, ringer, sender bre med lokketilbud osv osv.

Skrevet

Nei. Stort sett alle bøkene handler om det samme, bare at de kommer med forskjellige motiver på bøkene.

Skrevet

Haha, ja det husker jeg!

Da jeg fikk baby ringte de hele tiden, men jeg tok den aldri, da jeg på den tiden ikke var så flink til å si nei til masekopper. Så etter å ha prøvd å ringe i en evighet uten å få tak i meg, sendt brev og mail og alt som er, ringte de til samboeren min og etterlyste meg. Han ga meg telefonen og der fikk de jaggu vilja si; - Jeg ble medlem :/ Bortkasta penger på dårlige bøker!

Skrevet

Nei !

Selv om man sier neitakk til alt av gratispakker, ringer de til stadig - og gir seg fader ikke. Brukte noen år på å bli kvitt dem, selv om jeg sa nei til alt.

Var så dum å motta en vareprøve en gang, mot at de garanterte at jeg ikke fikk medlemsnummer og ble ringt til stadighet.

Vel - jeg fikk medlemsnummer og ble plutelig abonnent av bokpakke hver mnd.

Skrevet

hm.. dårlig. Så jeg bør ikke melde jenta mi inn altså?

Ingen som kan anbefale klubben?

Skrevet

Haha! Jeg ble oppringt av en selger hos dem med "et fantastisk tilbud til tidligere medlemmer". Da jeg sa at jeg aldri hadde vært medlem, spurte hun om jeg hadde mottatt Spedbarnsboken på sykehuset. Og det hadde jeg jo forsåvidt, den lå i en bunke nede i spisesalen, og jeg forsynte meg med en. Da presterte hun å si at "Ja, for da er du liksom automatisk medlem hos oss, da, skjønner du!".

- Ja, særlig...

Hun ble skikkelig sur da jeg takket nei til tilbudet (og attpåtil var jeg frekk nok til å mene at jeg ikke trengte å forklare henne hvorfor). Hele samtalen var merkelig. Hvorfor ikke kurse selgerne sine til å opplyse om at grunnen til at de ringer, er fordi jeg registrerte meg hos Babyverden for å få gratis babypakke? Og går det an å ta et nei for et nei, liksom? Jeg skrev klagemail til Go'Boken, jeg.

*mwhahaaa*

Skrevet

Fuck.. jeg angrer for at jeg takket ja til velkomstgaven nå jah.. :(

Skrevet

Er veldig fornøyd, har vært medlem i 5 år.

Skrevet

NEI!

Det eneste jeg gjorde, var å opprette en brukerkonto hos babyverden i 2007. Etter det har jeg blitt nedringt, fått mail og reklame i posten minst en gang i mnd. Jeg er reservert mot telefonsalg, noe jeg har opplyst til telefonselgerne flere ganger. Og jeg har sendt dem mail om at de må slette meg fra listene sine. Siden de ikke vil gi seg, har jeg nå klaget til forbrukerombudet, men de fortsetter å ringe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...